JavaME / J2ME Eğitimi Akiza - Kampanyalar İçin Tıklayınız
Akiza

JavaME / J2ME Eğitimi

JavaME / J2ME Eğitimi




JavaME / J2ME Eğitimi Tanımı

JavaME / J2ME Eğitimi

JavaME / J2ME Eğitimi : Java ME, mobil çihazlar için tasarlanmış java ortamıdır. Bu ortam, standart masa üstü Java'ya göre biraz daha kısıtlıdır. çeşitli güvenlik protokolleri ve ağ uygulamalarına imkan veren bir yapıya sahiptir. Mümkün olduğunca bütün cihazlarda aynı şekilde çalışması için tasarlanmıştır. JavaME / J2ME Eğitimi ile mobil cihazlar için program yazabilme yeteneğine sahip olursunuz.



JavaME / J2ME Eğitimi İçeriği


JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 1 - J2ME Mimarisine giriş(1)

* J2ME Mimarisinin tanımlanması
* Wireless Toolkit, Elipse, EclipseMe kurulumu, senkronizasyonu
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 2 - MIDP uygulamalarının oluşturulması, çalıştırılması(2)

* MIDP 1.0, MIDP 2.0, MIDP 3.0 uygulama ortamlarının tanıtılması
* örnek MIDP uygulamasının yazılması ve derlenmesi.
* örnet MIDP uygulamasının çalıştırılması
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 3 - Yüksek seviye kullanıcı ara yüzü (3+3)

* MIDP uygulamalarında Kullanıcı arayüzü(UI) tanımlaması
* UI API ye giriş
* UI sınıflarının tanımlanması
* Item sınıfı ve alt bunun sınıfları
* Olay yakalama rutinleri
* Ekranda çeşitli mesaj gösterimleri
* Command sınıfının tanımlanması
* Menu sistemi
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 4 - Düşük seviye kullanıcı ara yüzü(3+3)

* Düşük seviye kullanıcı ara yüzü tanımlanması
* Canvas sınıfına giriş
* Olay yakalama rutinleri
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 5 - Yüksek ve Düşük Seviye Kullanıcı ara yüzlerinin ile Düşük seviye birleştirmek(8+6)

* CustomItem sınıfına giriş
* CustomItem sınıfı için olay yakalama rutinleri
* javax.microedition.lcdui.game paketinin tanımlanması
* Form sınıfının tanımlanması.
* TextBox, Gauge sınıflarının tanımlanması
* örnek oyuna başlangıç
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 6 - Düşük seviye kullanıcı ara yüzü - 2(3+3)

* Graphics sınıfı
* Image sınıfı
* Sprite - TiledLayer sınıfları
* örnek oyunda Sprite ve TiledLayer sınıflarının kullanımı
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 7 - Veri saklama yöntemleri(1+2)

* RMS paketinin tanımlanması
* RecordStore sınıfının tanımlanması
* RecordStore sınıfı ile veri saklama ve veri alma
* RecordEnumeration interfacenin tanımlanması
* örnek oyunda oyun kaydedilmesi, tekrar okunması
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 8 - Ağ uygulamaları(3+3)

* Ağ uygulamalarına giriş
* HttpConnection sınıfının tanımlanması
* StreamConnection sınıfının tanımlanması
* örnek oyun için skor güncellemesi
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 9 - Media Kontrolleri(3+3)

* MMAPI Media API'nin tanımlanması
* Hazırlanan oyuna ses eklenmesi
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 10 - Güvenlik(2)

* MIDP Güvenlik modelinin tanımlanması
* Sertifika oluşturma
* MIDlet'in Sertifika ile doğrulama yapılması
 

JavaME / J2ME Eğitimi - Konu 11 - OTA(1)

* MIDP uygulamasının internet üzerinden kurulumu
* MIDP uygulamasının yayınlanması


JavaME / J2ME Eğitimi




EĞİTİMLERİMİZ


•  KAMPANYALARIMIZ

GAMES

Click for Akiza Games | Akiza Oyunları için tıklayın.


Kulak Ver

Bazı insanlar yeni bir program öğrenmek konusunda çok heveslidir. Bazıları ise çabuk sıkılırlar. İyi yöneticiler her iki ihtimali de göz önüne alıp, çalışanların istediği programları seçmesini sağlamalı ve onlara çalışmaları için gerekli zamanı tanımalıdırlar.