Yazılım Mühendisliği Kursu |
Yazılım Mühendisliği Kursu Tanımı
Yazılım Mühendisliği Kursu karmaşık yazılım süreçlerinin; bellli bir hedefe ve sisteme dayalı olarak, belirli ilkeler, yöntemler ve araçlar kullanılarak geliştirilmesini öğretir.
Yazılım Mühendisliği Kursu Bölümleri
- UML kursu
- Design patterns kursu
Yazılım Mühendisliği Kursu - Eğitmenlerimiz
Eğitmenlerimiz; alanında birikim ve bilgisi olan, bilgisini öğrenciye aktarma yetisine sahip, kendisini ve öğrenciyi motive eden, başarılı eğitmenlerdir.
Yazılım Mühendisliği Kursu - Eğitim Yeri
Eğitimlerimiz; klimalı, projektörlü, güçlü bilgisayarlı ve hızlı internet bağlantılı sınıflarda yapılır.
Yazılım Mühendisliği Kursu - Eğitim Şekli
Eğitimlerimizi, grup'lara katılarak veya özel ders olarak alabilirsiniz.
Yazılım Mühendisliği Kursu - Eğitim Zamanı
Grup eğitimlerimizde; haftalık olarak belirlenen sürelerde eğitim yapılır.
Özel eğitimlerimizde; kendi zamanlarınıza uygun olarak eğitim alabilirsiniz.
Yazılım Mühendisliği Kursu - Planlanan Eğitim Tarihleri
Hafta İçi : 06 02 2025
Hafta Sonu : 01 02 2025
Önkayıt Formu - yazılım mühendisliği kursu
En kısa sürede size dönmemiz için, aşağıdaki formumuzu doldurunuz.
Yazılım Mühendisliği Kursu İçeriği
UML kursu - Training Content
UML For Software Engineers/Designers
Student is going to have a detailed understanding about software design by using UML notation. UML diagrams for specific cases are going to be developed by using software design tool.
UML Training Content:
1. What is Design?
2. Need for a Unified Modelling Language
3. What are Models and They Are Used For?
4. UML Model Types and Elements
4.1 Structure/Behavior/Interactive Models
5. UML Class Diagrams
5.1 Attributes and Operations
5.2 Aggregation, Composition and Generalization
6. UML Use Case Diagrams
7. UML Sequence Diagrams
8. UML Collaboration Diagrams
9. UML State Diagrams
10. UML Component Diagrams
11. UML Deployment Diagrams
12. What is new in UML 2.5?
13. UML and OCL
14. UML Tools
Design Patterns kursu - Design Patterns Training
Design Patterns For Software Engineers/Developers
Student is going to have a deep understanding about where and when to use each pattern to provide a solution.
Design Patterns Training Content:
1. What is a Design Pattern?
2. Which Design Pattern to Choose?
3. How to Use a Design Pattern?
4. Creational Design Patterns:
a. Abstract Factory
b. Builder
c. Prototype
d. Singleton
5. Structural Design Patterns:
a. Adapter
b. Bridge
c. Decorator
d. Facade
e. Proxy
6. Behavioral Design Patterns:
a. Command
b. Iterator
c. Observer
d. Strategy
e. Visitor